Βουτιά από ψηλά..

(σε μνήμες αμνησίας και καπνούς της φαντασίας)

..σάμμερταϊμ!

«..one of these mornings you ‘re gonna rise up singing

then you ‘ll spread your wings and you ‘ll take to the sky..»

..η ώρα ήρθε και αφήνω πίσω μουσική συντροφιά, αφιερωμένη σε όλους και στον καθένα (ξε)χωριστά!

Αντώνη, που με τη «ζάλη» και τη συμβουλή σου μ΄έκανες να πιστέψω (έστω και προσωρινά) στο καλοκαίρι..Summertime αφιέρωση εδώ (..ευχαριστώ!)

Maya, τα ξεχωριστά summertime χαιρετίσματά μου εδώ (..άφησα το κλειδί μέσα στη γλάστρα με τον βασιλικό, αν χρειαστεί να μου ποτίσεις τα λουλούδια)!

Για τον ανεμο-νονό μου..σου στέλνω summertime σκέψη εδώ (..δεν σε ξεχνώ)!

Για σένα, basnia, summertime χαμόγελα, εδώ (..όχι άλλες πίκρες, Βασίλη μου)!

Αγαπητέ Ιανέ, σας στέλνω τις summertime ευχές μου εδώ (..υγιαίνετε)!

Κοριτσάκι-μικρή-ηλιαχτίδα, summertime ευαισθησία εδώ (..με την αγάπη μου)!

Σε σένα, ευγενικέ Τσαλαπετεινέ, θ΄αφιερώσω μελωδικές summertime νότες εδώ (..με χαλαρή διάθεση)! 

Dear Tali, ατμόσφαιρα summertime εδώ (..όχι πολλές σκέψεις και συχνά δροσερά ντους μέχρι να επιστρέψω)!

Οδοιπόρε μου, με summertime διάθεση σου κλείνω το μάτι εδώ (..να προσέχεις)! 

Έχοντας ωραία διάθεση και πλατύ χαμόγελο σας αφήνω…έτσι ελπίζω να σας βρω ξανά!

(..με χαμόγελο!)

Single Post Navigation

11 thoughts on “..σάμμερταϊμ!

  1. ΩΩΩ σας ευχαριστω πολυ για τις ευχές!Να περάσετε πάρα πολύ όμορφα και με το καλο να μας ξανάρθετε!Το τραγουδακι τελειοοοο!!! Καλες διακοπες!

  2. καλά μπάνια!

  3. Χαίρομαι που πίστεψες (έστω και προσωρινά) στο καλοκαίρι.

    Καλά να περάσεις και να επιστρέψεις γεμάτη εικόνες, αναμνήσεις και αρκετή άμμο στα παπούτσια σου.

    Ευχαριστώ πολύ για το τραγούδι. Πάω να νοικιάσω iPod να το φορτώσω.

  4. πολλά ευχαριστώ και περισσότερα χαμόγελα!
    να έχεις ένα πανέμορφο ξέγνοιαστο χαμογελαστό καλοκαιράκι!
    φιλιά πολλά! 🙂

  5. Σε εμένα δεν είχε αφιέρωση (αχούμ) . Μου χρωστάς !! 🙂

..σκέψη-βουτιά!

