Βουτιά από ψηλά..

(σε μνήμες αμνησίας και καπνούς της φαντασίας)

..συν και πλην!

Λατρεύω το χαμόγελο!   Χαίρομαι να βλέπω ανθρώπους να χαμογελούν….με λόγο ή άνευ!  Αγαπώ να νιώθω ότι κάποιος (μου) χαμογελάει ακόμα κι όταν έχω τα μάτια κλειστά!

..Κάθε φορά που με ρωτούν «τι φοβάμαι περισσότερο» η απάντηση είναι ίδια…πρακτικά φοβάμαι τα φίδια και την εικόνα της αχλής νύχτα σε νεκροταφείο! ..Συναισθηματικά «φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα», όπως τραγούδησε ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου..φόβος κι εδώ..

Εκνευρίζομαι με την αδιαφορία του φίλου προς τον φίλο, του γονιού προς το παιδί, του παιδιού προς τον γονιό…..του ανθρώπου προς τον συνάνθρωπο…μια συναισθηματική, ουσιαστική αδιαφορία που κατεδαφίζει συστηματικά το οικοδόμημα της συμπάθειας, της αντοχής, της δύναμης…

..Όταν ήμουν μικρή ποτέ δεν είχα έναν «αόρατο φίλο», όπως βλέπουμε σε όλες τις ταινίες-που-σέβονται-τον-εαυτό-τους!  Βέβαια…χμ…αν το καλοσκεφτώ, κανένα παιδάκι που γνώριζα τότε δεν είχε τέτοιου είδους φίλο..προφανώς περνούσαμε καλά μεταξύ μας και δεν είχαμε ανάγκη από αόρατη παρέα! Οι καλές παρέες αξίζουν τα πάντα!

Θυμώνω με τον εαυτό μου κάθε φορά που δε μπορώ να διώξω απ΄τη σκέψη μου μια άχρηστη πληροφορία, μια κακή στιγμή, ένα δυσοίωνο σημάδι..

Διασκεδάζω πολύ όταν βγαίνω με τις φίλες μου για βόλτες, φαγητό, καφεδάκι (που δεν πίνω!) και μας βρίσκει η νύχτα με γέλια, πειράγματα, διακωμωδώντας τα πάθη, τα λάθη και τις “συμφορές” μας!  Σε μέρη που κάποτε υπήρξαν και μας φιλοξένησαν (το υπαίθριο μπαρ του Μύλου, οι “Συρακούσες”..), μα και στα σημερινά που μας “υπομένουν” γλυκά (το “Barθelonika“, το “Πρώτο Πάτωμα“…)!


Πολλά τα μικρά σημεία που αγαπώ και μισώ (καμιά φορά και ταυτόχρονα) στον εαυτό μου..ο λόγος που κάποια από αυτά τα γράφω (και δεν τα ξεγράφω) εδώ είναι ένα βραβείο απονεμημένο από την χαριτωμένη φίλη μου miss little sunshine (και που από σήμερα κοσμεί το ιστολόγιό μου) και την ευχαριστώ πολύ!

..Με τη σειρά μου θα (προσ)καλέσω για «αποκαλύψεις» τον Ιανό, την Maya, την Talisker και τον Αντώνη της Στεριανής Ζάλης!


Υ.Γ.:  Αγαπητή miss little sunshine, μην βιαστείτε να μετρήσετε 6 στοιχεία, ενώ ζητήσατε 7…ας υπολογίσουμε και τη φωτό που είναι ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο του εαυτού μου!


Single Post Navigation

6 thoughts on “..συν και πλην!

  1. Πολύ καλήμερα σας!!!
    Το πιο όμορφο αυτό…
    «Εκνευρίζομαι με την αδιαφορία του φίλου προς τον φίλο, του γονιού προς το παιδί, του παιδιού προς τον γονιό…..του ανθρώπου προς τον συνάνθρωπο…μια συναισθηματική, ουσιαστική αδιαφορία που κατεδαφίζει συστηματικά το οικοδόμημα της συμπάθειας, της αντοχής, της δύναμης…»
    Το κοινό μας αυτό…
    «Θυμώνω με τον εαυτό μου κάθε φορά που δε μπορώ να διώξω απ΄τη σκέψη μου μια άχρηστη πληροφορία, μια κακή στιγμή, ένα δυσοίωνο σημάδι..»
    Και επειδή είμαι και κομματάκι χαζός,αφού ευχαριστήσω για την πρόσκληση να ρωτήσω ,ποιο το όνομα του παιχνιδιού και τι ακριβώς αναλύουμε; 🙂

    • Χαίρομαι που όχι μόνο ξεχώρισες κάτι (ευχαριστώ!), αλλά βρήκες και κοινό σημείο!
      Όνομα επιλέγεις εσύ, χρειάζεται να γράψεις 7 πράγματα για τον εαυτό σου (κάτι που να μην γνωρίζουμε)! Για να δω…
      😉

      Καλησπέρα σας!

  2. Brava αγαπητη μου φιλη! Πολυ καλα τα πες και μοιαζουμε σε πολλα (βλεπε αποψη για φιλια και αδιαφορια). Σ ευχαριστω που με τιμησες και εκανες αναρτηση σε σχεση με αυτο που σου ειπα, να σαι καλα να γραφεις τοσο ωραια και να μαθαινουμε κι αλλα για σενα!χχχ

  3. Η ρομαντική πλευρά ενός από τους φόβους σου.
    «Τα νεκροταφεία της Βοημίας μοιάζουν με κήπους. Οι τάφοι είναι σκεπασμένοι με γρασίδι και με ζωηρόχρωμα λουλούδια. Ταπεινά μνημεία είναι μισοκρυμμένα στις πράσινες φυλλωσιές. Το βράδυ το νεκροταφείο είναι γεμάτο από μικρά κεράκια αναμμένα, μοιάζει σαν να έχουν οι νεκροί πάρτι παιδικό. Ναι, ένα πάρτι παιδικό, γιατί οι νεκροί είναι αθώοι όπως τα παιδιά». (Μίλαν Κούντερα)

    Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Θα προβώ σύντομα σε αποκαλύψεις!

    • Χμ…αυτή την πλευρά ούτε που την είχα φανταστεί..ίσως γιατί η «ελαφρότητα του δικού μου είναι» βρίσκεται (ακόμη) σε υποφερτό επίπεδο..!
      Σ΄ευχαριστώ για την ρομαντική αύρα που φώτισε τη σκοτεινή πλευρά του φόβου μου..

      (..αναμένω τις «αποκαλύψεις»!)

..σκέψη-βουτιά!

